Ο Geddy Lee παίζει ζωντανά χωρίς ενισχυτές και καμπίνες πάνω στη σκηνή από την περιοδεία Test for Echo το 1996, προτιμώντας να έχει τις χαρακτηριστικές οικιακές συσκευές σαν σκηνικό πίσω του. Γνωστός για το πως χρησιμοποιεί μια ποικιλία εξοπλισμού για να δημιουργήσει ενδιαφέροντουσες χροιές, ο Geddy Lee έχει σταθερά το SansAmp RBI και το SansAmp RPM στο σύστημα του από το 2001. Θέλοντας να απλοποιήσει τον εξοπλισμό του για νέες παραγωγές, ο Geddy Lee συνεργάστηκε με την Tech 21 για τη δημιουργία ενός signature SansAmp, του GED-2112.
Σύμφωνα με τον Geddy Lee, το GED-2112 είναι η συνέχεια της μακροχρόνιας προσέγγισης του για τον ήχο του μπάσου. Ένας βαθύς καθαρός ήχος, συνδυασμένος με το αιχμηρό crunch που πετυχαίνει με το SansAmp RPM τώρα είναι διαθέσιμα σε ένα μηχάνημα. Με επιλογές για A/B εισόδους και ξεχωριστές balanced και unbalanced εξόδους, το μηχάνημα αυτό είναι η βάση για ένα καταπληκτικό ήχο μπάσου σε οποιοδήποτε setup.
Η πρόκληση για τη δημιουργία του GED-2112 περιελάμβανε τη συμπύκνωση ενός ολόκληρου rack εξοπλισμού σε ένα 1U rack. Το αποτέλεσμα ήταν το Parallel Pre-Amping – δύο ξεχωριστοί προενισχυτές που δουλεύουν παράλληλα. Το Drive μέρος της προενίσχυσης βασίζεται στο ευέλικτο SansAmp RPM, για ένα μεγάλο εύρος ήχων. Το Deep μέρος της προενίσχυσης προσφέρει boost στις χαμηλές συχνότητες για γεμάτους ήχους. Το saturation έχει εύρος από καθαρούς ήχους σε χαμηλή ρύθμιση, μέχρι αυξημένες αρμονικές και compression που μοιάζει με λαμπάτο κύκλωμα στις υψηλές ρυθμίσεις. Για να είναι το μηχάνημα όσο πιο εύχρηστο γίνεται, το EQ είναι διαμορφωμένο στις προσωπικές προτιμήσεις του Geddy Lee.
Το GED-2112 μπορεί να χρησιμοποιηθεί με κάθε προενίσχυση ξεχωριστά, ή κάνοντας blend και στις δύο και στέλνοντας το σήμα στην κονσόλα ή και σε δύο ενισχυτές.
Το GED-2112 περιλαμβάνει DI έξοδο, ¼-inch και XLR direct εξόδους, effect loop με διακόπτη μίξης 50/50, έξοδο για κουρδιστήρι, ¼-inch έξοδο χωρίς επεξεργασία του ήχου και διακόπτη A/B στο μπροστινό panel για να μπορείτε να χρησιμοποιείτε δύο μπάσα.