Οι μουσικοί που παίζουν με ακουστικά όργανα σε μικρούς χώρους ξέρουν από πρώτο χέρι πόσο δύσκολο είναι να πετύχουν σωστό ήχο, απολαυστικό για τους ίδιους και το κοινό. Άλλωστε τα μαγαζιά δεν επενδύουν σε υποδομές ήχου, μιας και στις περισσότερες περιπτώσεις δε διαθέτουν την απαραίτητη επαγγελματική εμπειρία για να σχεδιαστεί ένας μικρός μεν αλλά σοβαρός συναυλιακός χώρος που να προσφέρει υψηλή ποιότητα υπηρεσιών στο κοινό, αφήνοντας το σημάδι του στη σύγχρονη live μουσική ιστορία.
Από τη στιγμή λοιπόν που πρακτικά το βάρος για την ενίσχυση των ακουστικών οργάνων και της φωνής πέφτει στους ίδιους τους μουσικούς, αυτοί επιφορτίζονται και με το κυριολεκτικό βάρος της μεταφοράς επιπλέον εξοπλισμού, εκτός από τον προσωπικό τους, όπως για παράδειγμα ηχεία, monitors, τελικούς ενισχυτές, κονσόλες μείξης και λοιπά.
Η αγορά των PA συστημάτων έχει πλέον αρκετές προτάσεις για χώρους μικρού και μεσαίου μεγέθους, όμως αυτές έχουν σχεδιαστεί παίρνοντας υπόψη μια σειρά από παραμέτρους, όπως η μόνιμη ή έστω ημιμόνιμη εγκατάσταση του εξοπλισμού σε ένα συγκεκριμένο χώρο και η παρουσία τουλάχιστον ενός εξειδικευμένου τεχνικού ήχου που θα χειρίζεται τον εξοπλισμό.
Για αρκετά χρόνια προωθήθηκε η πρόχειρη λύση της χρήσης monitors ως κύριων ηχείων, αγνοώντας ότι δεν είναι σχεδιασμένα ως full range ηχεία για live ή και για αναπαραγωγή μουσικής. Αυτό είχε σαν συνέπεια να συνεχίζονται τα προβλήματα ήχου, ειδικά με τα ακουστικά όργανα, όπως για παράδειγμα το πολύ κακό και αφύσικο EQ, οι διαρκείς μικροφωνισμοί λόγω αδυναμίας ελέγχου του feedback και συνολικά η υποβάθμιση του ήχου εξαιρετικών μουσικών και των χειροποίητων ακουστικών και παραδοσιακών οργάνων τους, των οποίων οι κατασκευαστές οργανοποιοί αφιέρωσαν πολύ χρόνο και αγάπη για να τα φτιάξουν σύμφωνα με τις προτιμήσεις των μουσικών.
Το κενό ανάμεσα στον πλήρως ακουστικό ήχο, ο οποίος πλέον αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά προβλήματα λόγω του κακού ή ανύπαρκτου σχεδιασμού των μαγαζιών ως αμιγώς ακουστικών συναυλιακών χώρων, και στα μεγάλα συστήματα PA, άρχισε να καλύπτει από το 2009 η εταιρεία Fishman, με το πρωτοποριακό σύστημα Soloamp, το οποίο στη συνέχεια έγινε ακόμα περισσότερο γνωστό ως SA220.
Οι μουσικοί και τα μικρά σύνολα με ακουστικά όργανα και φωνή, σε διάφορα είδη μουσικής, ανακάλυψαν αμέσως ότι αυτό το προσωπικό σύστημα PA τους πρόσφερε λύσεις που μέχρι τότε δεν μπορούσαν να προσεγγίσουν.
Η εταιρεία Fishman, γνωστή για την ποιότητα ήχου που προσφέρει εδώ και δεκαετίες, έκανε την αυτονόητη, για όποιον αγαπά τη μουσική, προσέγγιση: full range σύστημα για ζωντανή μουσική, για τη μέγιστη δυνατή απόλαυση από τους μουσικούς και το κοινό, κάθε φορά.
Η Fishman συνεχίζει την ίδια προσέγγιση και προσφέρει πλέον το νέο σύστημα SA, με βασικό πυρήνα του το SA330x. Πρόκειται για ένα ευέλικτο σύστημα ήχου το οποίο προσφέρει ακόμα περισσότερη ισχύ, ενώ ταυτόχρονα έχει μικρότερο συνολικό βάρος και είναι πιο ευέλικτο στο χειρισμό του.
Fishman AMP-SL2 SA330x φορητό σύστημα ήχου για ακουστικά όργανα και φωνή
Fishman MIX-100 SA Expand επέκταση καναλιών και μίκτης
Fishman SUB-300 SA Sub
Fishman AMP-SC2 SA θήκη μεταφοράς
Ενημερωτικό τεχνικό φυλλάδιο για το φορητό σύστημα ήχου SA330x της Fishman
Φορητό σύστημα ήχου Fishman SA330x – εγχειρίδιο χρήσης